#KANAListanbul

Posted by izzet GUVENILIR | Posted in , , , | Posted on Çarşamba, Nisan 27, 2011

Bugün Twitter çok hareketliydi. İşte bazı #cılgınproje twitleri;

bkara Burak Kara
anlaşılan silivri cezaevi, yakında alcatraz olacak!


Ezeroglu TEzeroglu
Otobusun rengini bile soruyosun, sehri ikiye bolerken sormak aklina gelmiyo mu? Mosyo Haussmann!

cevdetaykan Cevdet Aykan DEMİR
Bu projeden de bana bir fayda yok. Gemi'm mi var ki geçeyim. Yine hayal kırıklıgı...

denizunlusu Deniz Ünlüsü
adam simcity 4 terk beyler. dağılın :D #cilginproje

yesari yesari
Durun anlamadım. RTE Allah yapısını beğenmedi, kul yapısı boğaz mı istiyor şimdi?

katkaya kanat atkaya
ne "çanak çömlek" çıkar be

Hergin Ergin
Başbakanın #cilginprojesi ile birlikte ben gondol işine giriyorum arkadaş.

ezgibasaran Ezgi Basaran
Biz kesin kesilen zeminden arta kalan adada kalırız, o ada da batar diyor kocam..

ekimnazimkaya Ekim Nazım Kaya
kanalistanbul.com is already taken Registrant: Domain Canavari Created on: 12-May-08

cevdetaykan Cevdet Aykan DEMİR
Kayseri'ye de DENİZZZZZZ istiyoruz..

pozitivo poz
Bakalım ben adada yaşamak istiyor muyum...

kivancberk kıvanç berk ünver
zihni sinir başbakan olmuş lan galiba. kanal istanbul fln. ne ayak?

Kivanckutlu Kivanc Kutlu
Ananı da AL, kanAL Istanbul'a git. ( ay yanaklarım AL AL oldu :)) @MetinUca

assortmen assortmen
Kanal tedavisi yerine İstanbul a Kolon tedavisi gerek!

flueffect flueffect
kanal, proje, rte, kk, musa, çılgın, istanbul, müthiş, abzürd, asyaport, doğa,... bütün kelimeleri biliyorum da ne diyeceğimi bilemedim

VolkanMetli Volkan Metli
kanal istanbul sebebiyle benzin 8 lira olacak diyolla...

dmryvz Yavuz
Kanal İstanbul..Şifreli mi olacak, şifresiz mi ?

FurkanP41 Furkan
Aziz Yıldırım #cilginproje sini yaptı bile.Sölim mi ? Fenerium tribün girişine yürüyen merdiven ! Vizyon meselesi ..

_emre_bulbul emre bülbül
Yeni kanalla boğazı ortadan birleştiren bir kanal daha açılsın. Uçaktan bakınca H harfi görünsün "hoşgeldin" manasına.

kantakuzenos Süleyman h.
bulgaristan ve romanya kıyılarında ikamet eden bir grup balık#cilginproje ile kısa yoldan marmaraya gidecek olmanın haklı sevincini yaşıyor

Comments (0)