Uyarıyorum: Sakın Gitmeyin

Posted by Dilek ALTUN GENÇALP | Posted in , | Posted on Cumartesi, Eylül 10, 2011

'Aman sakın ha!' diyeceğim bu kez.

Hani anca parasız kalmış da, üç kuruş - yani 10-15 milyon dolar yerine 3-5 milyon dolarcık - para kazanmak için filmde oynamışlar herhalde diyebileceğimiz bir durum da yok. En azından Kate Hudson için; Whoopi Goldberg için doğru olabilir, bilemeyeceğim.

Neyse ne de, ben yine vatandaşlık görevimi yapıp uyarayım: sakın gideyim göreyim demeyin!

Parasal durum herkes için farklı olabileceği için, paranıza yazık demiyorum. Ancak bir şey var ki, hepimiz için aynı ölçüde değerli. Kaybettiğimizde asla yerine yenisi gelmeyen zamanımızdan bahsediyorum.

Ben tam 100 dakikamı - aradaki ihtiyaç molalarını saymıyorum - boşu boşuna harcamış bulundum; siz yapmayın n'olur!

Filmin başında senaryodaki medikal hata mı desem yoksa saçmalık mı bilemedim, var ki çok fena! Üstelik bir de benim gibi yakın zamanda kolonoskopi yaptırdıysanız alttan alma sınırlarınızı fena halde zorluyor. Küçük sinek mide bulandırır hesabı, daha baştan kocaman bir eksi yazmıştım filmin hanesine. Ne yazık ki hiç bir şey, cennetin varlığı olasılığı ya da filmin son karelerindeki muhteşem müzik bile bunu değiştiremedi. Halbuki başka çokça filmde bu tip 'küçük sinekleri' mazur görebilmiş biriyimdir.

Marley karakterini canlandıran Kate Hudson normalde filmin itici gücü olması gerekirken, iyice yapmacık, yıvış yıvış bir şeye dönüşmüş. Doktoru canlandıran Gael Garcia Bernal, Kaan Ertemin'in yarattığı kahraman 'Ne İşim Var Burada Adamı Tunç' gibiydi! Ama epey bi samimiyetsiz, sevimsiz hali! Yabancıların 'chemistry' dedikleri şey, yani aralarındaki uyum sıfırın altındaydı.

Bir de 'romantik komedi' dememişler mi filme! Hem 'romantik' diyeceksin, hem de baş oyuncular birbiriyle uyuşmamış olacak! Hiç romantik ve komedi seyretmemiş olsak yeriz bile demeyeceğim, romantizmi ve komediyi hem birlikte hem ayrı ayrı az buçuk bildiğimizden...

Sözün kısası, yineliyorum: aman sakın ha!

İlla da seyredeceğim kardeşim diyorsanız, birkaç kadeh en sevdiğiniz içkiyle ön hazırlık yapın ki, o çakır keyiflik film boyunca sizi idare etsin :)))

Yarın da - Allah izin verirse - Kötü Öğretmen'i yazacağım.










Bir Tutam Cennet (2011)

Yönetmen: Nicole Kassell

Oyuncular: Marley (Kate Hudson), Doktor (G. G. Bernal), Tanrı (Whoopi Goldberg)



Comments (0)