Yorumsuz bir

Posted by izzet GUVENILIR | Posted in , , , , , , , | Posted on Salı, Ağustos 25, 2009

Geçtiğimiz haftanın bazı haberleri yorumlarınızı bekliyor

büyükşehir belediyesi
Yıkılan Kemer Okulları nerede devam edecek?
Zeynep Mutlu Eğitim Vakfı Kemer Okulları yeni yerini belirlemiş. İstanbul Büyükşehir Belediyesi ekiplerince önceki gün binası kaçak olduğu gerekçesiyle yıkılan tanınan bir gazeteciye ait Zeynep Mutlu Eğitim Vakfı Kemer Okulları, aradan iki gün geçmeden yeni adresine kavuşmuş. 22 Ağustos 2009
Bu ne hız ZM Eğitim Vakfı...

Kemerburgaz İstanbul Caddesi'ndeki yeni adresinde başlayacak olan Kemer Okullarında 2009-2010 öğretim yılı için 450 öğrenci eğitim görecekmiş.

Küresel ısınmanın ticarete faydası!
Güney Kore'den yola çıkan iki Alman gemisi, ilk kez kutup rotasını takip ederek 11 bin milik yolculuğu 4 bin milde tamamlayarak Avrupa'ya ulaşacakmış.
22 Agustos 2009

En çok kazandıran 2. borsa
İMKB yılbaşından bu yana yüzde 73 ile en fazla yükselen ikinci borsa olmuş. Peru Borsası yüzde 102 ile ilk sırada yer alırken, üçüncülüğü yüzde 72 ile Endonezya almış.
Normal değil mi? Krizde en çok düşen borsalardan biriydi... 21 Agustos 2009

okyanus
Okyanus sıcaklığı rekor kırdı.
Okyanus suyunun küresel ortalama sıcaklığı, ölçümlerin başlatıldığı 1880'den bu yana en yüksek düzeyine çıkmış. 21 Ağustos 2009
Sürpriz...

Minik Serçe’nin açılımı
Sezen Aksu’dan Kürt açılımına destek gelmiş. Başbakan Erdoğan’ı telefonla arayan Aksu, “Açılımınızı gönülden destekliyorum. Bu konuda elimden geleni yapmaya hazırım” demiş. 19 Ağustos 2009
Müzik dışında da kendinden söz ettirmeyi biliyor...

Eurovizyon
Moskova'da yapılan Eurovizyon yarışmasında, Azerbaycan'da Ermenistan'a oy veren 43 kişinin sorgulandığı ileri sürülmüş. 19 Ağustos 2009
İnanmam...

Comments (0)