Son haftanın çok okunanları

Posted by izzet GUVENILIR | Posted in , , , | Posted on Pazartesi, Ekim 12, 2009

obamaTwitter' daki http://twitter.com/Koseyazilari hesabında geçtiğimiz hafta en çok okunan makaleler aşağıda verildi;

Yalçın Doğan, Hürriyet - İş dünyası şimdi bin pişman

Anlı şanlı üç iş adamı. Herkesin bildiği, tanıdığı üç iş adamı. Açık havada bir cafede baş başa vermiş, sohbet ediyorlar. Üçü de, söz birliği halinde:
“Benim oyum AKP’ ye, ben AKP’ ye oy vereceğim, ben de AKP’ ye.”

Kanat Akkaya, Hürriyet - Alem efsane görsün
NTVSPOR’daki Spor Servisi programında Mehmet Demirkol geçenlerde “Beni en çok Tugay’ın bırakması yıktı.. Biz yaşlarda o kalmıştı, ona bakıyordum hep” dediğinde, görüntü filmlerdeki gibi bir sarmala dönüştü, 1980’lere uçtum.

Oral Çalışlar, Radikal - Cumhurbaşkanı Gül: 'Ne düşünüyorsam bugün söyleyeceğim'
Paris-Ankara dönüş yolundayız. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ün üç günlük Paris ziyareti Türkiye-Fransa ilişkileri açısından birçok tartışmayı yeniden gündeme getirmiş durumda. Fransa Cumhurbaşkanı Nicolas Sarkozy’nin Türkiye’nin Avrupa üyeliğine karşı çıkarken, bir diğer yandan da ilişkilerin devamını istemesi ilginç karşılaşmalara yol açtı.

Ergun Babahan, Star - Ahmet Hakan kime çaktı?
Hürriyet yazarı Ahmet Hakan Milliyet’teki yönetim değişikliğiyle ilgili olarak yapılan değerlendirmelere dün bir yenisini ekledi.
Hakan’ın bu konudaki yorumu aynen şöyle:
“Sedat Ergin Milliyet’in tepesinden ayrıldı...

Gündüz Vassaf, Radikal - Aferin Obama
Aferin Obama
Gene şaştım kaldım
bu dünyaya
Sen git ayı bombala

Comments (0)